2:a juli

Hej!

Blev inget Skövde för mig idag.. Vaknade vid nio och halv tio när alarmet ringde.. Kände inte alls för att gå ur sängen, så sov till tolv, och då kändes det för sent att dra till Skövde, när jag ska gå på bio ikväll och hade lite att fixa innan. Så får åka på måndag och leta bikini!

Åkte hem till mamma istället och fick hemlagad mat - panerad fisk och mammas mos! En riktig höjdare jämfört med min studentmat, haha! Men jag ska inte klaga, älskar att bo själv!

Nu ska jag ta det lugnt fram till bion. Inga planer än idag.
Ikväll ska jag och Mathilda ut och dansa, Steff är kanske på! Hoppas hoppas!

Imorgon blir det Värmland och släktträff!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin