30:e juli - i Göteborg

Gårdagen va sjukt bra! Dagen började med att jag mötte upp Niklas på centralen, tåget var en kvart sent, men vi hade ingen prick-tid att passa så de va ganska lugnt. Tog hos till Henån på Orust, kampanjade med Alliansen - Luf, Muf, Cuf, kristdemokraterna, folkpartiet, moderaterna.. ja, vi var ett härligt gäng som trotsade vädergudarna och gjorde det bästa av situationen. Delade ut flygblad, tablettaskar och ballonger.
Runt sex åkte vi till vandrarhemmet där vi skulle bo. Gjorde oss hemmastada, sen drog jag och Niklas som representerade Luf samt en Cuf:are och 8 från Muf och åt på Magasinet i Mollösund. Krögarburgaren är verkligen att rekommendera!
Efter en god middag tog vi oss tillbaka och myste med genispel.

Gick upp vid 9 idag, åt en frukost som mer likande hotellstandard än vandrarhem. Vi sa hejdå till våra nyvunna vänner och åkte sen mot Göteborg, där vi befinner oss just nu, på expen.
Vi har inhandlat allt vi behöver inför summer campet och när som helst drar vi. Ett härligt gäng på ca 35 pers tror jag vi blir väl framme! Ser fram emot tre intensiva, bra dagar!
Får se om det blir nån uppdatering under dagarna, men de vet ni ju redan att jag inte är säker på om jag kan.. :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin