3:e juli

En bra kväll igår, först med en supersyster och en grym bio, sen med min fina Mathilda på dansgolvet! Träffade även härligt folk inne på Björnes!

Är nyduschad, i ordninggjord, färdigpackad och snart frukostäten. Mamma och co är på väg, snart plockar dom upp mig och då bär det av mot en helg i Värmland med släktträff! Längtar efter mormor och morfar, morbror Fredrik, min kusin Oscar och alla andra såklart! :) Ska bli kul att träffa alla igen!

Åker hem imorgon runt lunch, så är väl hemma på eftermiddagen någon gång :) Då vankas det bilder?! Jag ska inte glömma min kamera! Och den får INTE döö!

ha en bra helg!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin