4:e juli

Hemma från släktträffen i Värmland! Kom hem strax efter fyra. Har dammsugit och diskat sen jag kom hem, och packat upp det mesta.
Nu tar jag det lugnt. Smsade precis några av tjejerna, kollar om någon har lust att hitta på något :)

Min kameras batteri dog lagom igår på eftermiddagen, men jag hann ta en del bra bilder, och typ alla i släkten hade varsin kamera, så det kommer väl droppa in bilder lite pö om pö!
men jag ska alltså ladda kameran under natten, så får ni bilder imorgon :)

Blir kanske en shoppingtur med Sofie imorn.. Får se :) Är det alldeles för bra väder kanske det blir ekudden istället!
Den som lever får se!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin