5:e juli

Hej!

Sov riktigt länge idag.. eller rättare sagt, jag låg och drog mig länge i sängen :) Gick upp för två timmar sen då mamma kom förbi med en ny skärbräda, en mugg till tandkräm och tandborste + att hon hade med sig en liter jordgubbar! Så blev jordgubbar med grädde och två ägg till frukost! Mmm! Somrigt!

Sitter hemma och tar det lugnt. Vid tre eller strax efter ska jag och Emilia en sväng till Skövde :) Får se om jag hittar någon bikini!

Det är läskigt.. Jag minns drömmar från varje natt och alla är typ lika dana.. och dom är så verkliga att det är skrämmande! Mardrömmar får jag väl lov att kalla dom.. och när jag vaknar kan jag inte avgöra om jag bara har drömt allt eller om det faktiskt har hänt?! Usch! Sånt gillar jag inte! Man kanske ska köpa en drömfångare? En sån som Bella har i twilight..

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin