6:e juli

Shit! Jag försov mig och glömde totalt bort tandläkaren! Ska boka ny tid i veckan.. sen kommer väl en räkning hem också på 200 eller nåt för att jag glömde bort tiden.. Lovely..

Blev en sväng ut igår med lite folk! Måndaxklubben i Lidköping! Trevlig kväll, och Timoteij spelade så fick träffa Cecilia och Johanna som jag ej träffat på ett bra tag, speciellt Cissi, det var tre år sen snart! Dom var så duktiga på scen så, dock hördes det inte jättebra, men jag vet att dom är grymma! :)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen dra till mamma. Måste även kolla till Stefanies katt som jag är kattvakt åt nu i tre dagar :) Tjänar lite kosing, kan behövas! Nu speciellt när jag väntar på en räkning.. haha! Ibland är livet allt bra surt, men jag får skylla mig själv!

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin