7:e juli

Godmorgon!

Idag är jag uppe tidigt, men tur är att henrik kom hit vid halv åtta för att hjälpa mig med att få upp bland annat några krokar, hyllor osv! Jag ställde alarmet på halv sju, men somnade såklart om.. men vaknade kvart över sju då Henrik ringde. Tur! Vad är det med mig och alarm egentligen? Jag lyckas alltid försova mig nu för tiden!
Nu ska jag äta en snabb frukost innan jag drar till tandläkaren. Ska även ta med 200 kr då jag missade min tid igår.. Jippie, precis vad jag vill att mina pengar ska gå till.. men läropengar, som mamma sa igår och skrattade :) Jag kan ju inte annat än att hålla med och le, kan inte göra något åt det nu ändå!

Ska iväg och träna efter tandläkaren, så får se när jag är hemma.
Ni ska snart få se bilderna från släktträffen.. jag orkar inte stressa, dom kommer upp när dom kommer upp :)

Ha en bra dag!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin