Framme i Dalarna - med internet!

Hej!

Kom fram vid femtiden någon gång om jag inte minns helt fel.. Sak samma, vi fikade när vi kom fram och sen hoppade pappa och Krister i sjön och jag beslagtog pappas kamera och tog säkert 100 bilder på ingenting, men bra blev dom!
Pappa och Krister har med sin dator upp och även ett mobilt internet, så jag kommer skriva lite då och då. Bilder får ni dock inte förrän jag kommer hem.. Det mobila funkade konstigt nog inte på min laptop, och det är där alla bilderna ligger.. men den som väntar på nåt gott!

Nu ska jag se klart step up 2 the streets, sen ska jag sova.
Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin