Härlig temperatur i Vänern

Hej!

Kom nyss hem från Stefanie. Åkte till henne vid sju förut. Då var det hon, Frida, Anja och Emil som var där. Stefanie skulle äta lite, sen drog vi och tog ett kvällsdopp! Riktigt skönt i vattnet! Jag och Frida försökte oss på snygga hopp gång på gång, frågan är om vi lyckades? :)
Efter kvällsdoppet/doppen åkte vi hem till Steff igen och lagade i ordning tacos, och efter det blev det film - en prinsessas dagbok efter många förslag, sneak peaks på diverse filmer mm.
Filmen tog slut tio över.. har precis gjort mig i ordning. Märkte precis hur törstig jag var! Kommer inte kunna sova på mage i natt som jag annars gör.. med över en halv liter vatten i magen är det nog inte så bekvämt. Haha, vilka problem jag har!

Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin