Hos johanna och tjötar

Sitter just nu hos Johanna. Vi ska träffa våra kära göteborgare lite senare! Får se vad vi hittar på :)

Har läst ut vår lilla hemlighet nu, så ikväll börjar jag på en ny bok - sommardöden av Mons Kallentoft, om jag inte kommer hem för sent vill säga! Är sjukt trött.. men det beror nog mest på att jag sov 14 timmar i natt. Alldeles för mycket, men det är sommar och vi vänder och vrider på dygnet!

Imorgon hoppas vi på bra väder, då blir det stek med Steff mfl! :)

Uppdaterar när jag är hemma!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin