Inte helt återställd

Skönt med lugna hemmadagar ibland då man bara slappar och gör i stort sett ingenting! Bara det inte blir för ofta, fast det skulle jag nog inte palla.. Vill ut så fort det är fint väder, men vill ju också må bra annars orkar man inte!
Behöver städa, behöver ringa några samtal, behöver hämta post hemma, behöver boka ny tvätttid och diska.. Men jag har noll ork till det. Det får se ut som det gör. Jag fixar allt när jag är helt återställd från att ha vänt på dygnet och all alkohol, haha!

På fredag ska jag på bio med Tove. Vi ska gå på eclipse! Finally! Jag kan knappt bärga mig!
I helgen åker jag, mamma och syrrorna till värmland på släktträff. Ska bli riktigt mysigt att träffa mormor, morfar, fredrik, carina, oscar och alla andra! Saknar dom!♥
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin