Joggingrunda med pappa

Hej!

Nu är Jan och Carin här, vi har precis fikat. Precis när dom kom stack pappa och jag ut på en lagom joggingrunda. Tror vi sprang 3 km, helt ok för att inte ha sprungit på ett bra tag, någon av oss! Sen när vi kom tillbaka blev det i sjön direkt, med kläderna på! Endast skorna förblev torra på bryggan :)

Orkade inte sitta och lyssna på vuxenprat. Inte för att jag är för liten, men jag är ensam i min generation här uppe, så kände att hellre sitta här en stund, sen ska jag ut på verandan och läsa lite tror jag. Läser om twilight-böckerna, så är inne på första boken (om jag kunde drömma) nu. Började nu på resan.

Det blir inget stan idag utan det blir imorgon. Då ska jag leta efter fjärde och sista boken i pocket. Har inte hittat den i stan, förutom på campingen, men åker jag till ekudden har jag bara med glasspengar, om ens det.. Får planera..

Ikväll ska vi grilla. Uppdaterar efter det någon gång!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin