Kvällsdopp med Steff

Blev ett kvällsdopp med Steff! Mötte henne på station när hon kom från jobbet, så gick vi hem till henne, packade ihop lite grejer och gick sen mot ekudden. Himla skönt i vattnet! :) Satt på bryggan efteråt i nån timme och bara myste och pratade... härliga sommar!
Tackar Gustav så hjärtligt för skjutsen hem!

Sitter nu och synkroniserar lite music till mp3n. Ska ju till Dalarna på torsdag och stannar i några dar. Pappa, jag och Krister ska till farmor och farfar.. Behöver lite att lyssna på under långa bilresan upp och ner, samt när jag ligger och solar på deras brygga! mm ska bli gött med morgondopp varje morgon, och jag har även planer på att springa en runda innan frukost! Då smakar det så mycket bättre!
En springrunda, ett dopp i sjön och frukost på det! Mm det är sommar hos farmor och farfar det!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin