Lista 13/7

a new friend - Sofie, Anja, Steff, Malin
someone you just can't live without - Mamma, pappa, mina systrar
you met when you where little - Frida, Sonia, Olga, Bella, Karin, Cissi mfl
the best smile - Sofie, Amanda, Jennifer
you always have fun - Ellen, Malin
your best friend - har ingen bästis, men jag har grymt bra vänner!
someone who likes good music - Mathilda, Steff, Johanna
the smartest person you know - Tove
someone you miss - Sandra, Josephine, Gabrielle
someone who has nice hair - Tove, Jorunn, Sandra
someone who makes you smile on your worst days - spelar ingen roll VEM, utan den som ställer upp!
makes you laugh a lot - Steff, Mathilda, Emilia, Alexandra
someone with gorgeous eyes - Frida, Paula, Karin
someone who changed your life - Johanna, Sofie, Steff, Mathilda mfl
first crush - Patrik
the funny friend - Frida, Malin, Emilia, Alexandra
you can talk about anything with - vänner är alla man kan lita på, och jag kan prata med alla mina vänner, sen säger man inte allt till alla på samma gång, men jag vet att jag kan vända mig till vem som helst
the one who knows you best - svårt att säga..
the prettiest person you know - mina systrar
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin