Nya magnum hazelnut, en höjdare!

Haft några härliga timmar med syrran på ekudden! Svettigt som bara den, tur att sjön fanns! Svalkade skönt att doppa sig, och självklart blev det en glass också! Smakade en annan nyhet idag.. magnum hazelnut. Den är att rekommendera!

Åkte direkt från stranden hem till mamma. Hon bjöd på en somrig sallad med bacon, kyckling, feta, oliver mm. Riktigt gott! Sen blev det en stund framför första pirates-filmen med syrran innan jag åkte hem. Ska hoppa in i duschen nu. Ska träffa Steff så fort hon anländer till stan och sen hoppas jag även på en kvällspromenad med min Mathilda! Får se hur det blir med kvällens planer, uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin