Nytränad och bokat en blekningstid

Hej!

Hemma från träning och tandläkaren, och jag har även varit och tittat till Stefanies katt och matat honom.
Hos tandläkaren gick det bra, tänderna såg bra ut, hon påminde bara om daglig användning av tandtråd. Får bli noggrannare med tandtråden nu då.. Sen frågade jag henne om det fanns något man kunde göra åt fläckar på tänderna.. jag har nämligen fått ''luftfläckar'' på tänderna då jag som liten alltid sov med öppen mun och jag misstänker att jag fortfarande gör det, haha! Så har några väldigt vita fläckar som syns tydligt på framtänderna framför allt.. så vi bokade en tid i september för tandblekning för att se om det kan få fläckarna att synas mindre. Gött att ha gratis tandvård i två år till!

Nu ska jag fixa lite mat till magen, sen ska jag städa lite här hemma. Henrik var ju här och borrade förut, så det är borrdamm överallt.. och saker står och ligger huller om buller.

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin