Riktigt bra dag, och Lina var på besök!

Hej!

Har varit en lugn skön dag ihop med mamma och Lina. Vi började med att äta lunch hos mamma, då även syrrorna var med. Sen blev det bäcken, minigolf, glass, jag gjorde ett stopp hos Simba för att fixa lite käk till honom, sen en sväng till ekudden innan vi gick hem.
Tog en powernap hemma hos mig medan mamma fixade maten. Mamma ringde, maten var klar, klockan var sju, alarmet hade ringt tusen gånger men jag sov väl för tungt.. haha! Även pappa har ringt, ska ringa upp honom senare och se vad han hade på hjärtat :)

Nu har Lina precis åkt! Hon va här och tittade på min lägenhet innan hon åkte hem! Nu är Johanna på väg, hon skulle bara stoppa något i magen. Sen blir det en lååång promenad! Och imorgon kör vi på utgång.. eller? :)

Ha en bra kväll i det underbara sommarvädret!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin