Volleyboll i hamnen

Hej!

Kom precis hem. Har duschat av fötterna och gosat ner mig i en nybäddad säng. Ska kolla några avsnitt av Playa del sol innan jag somnar :) Blir ett bra slut på en bra dag!
Var i hamnen innan och spelade volleyboll med Frida, Steff, Sofie, Mathilda och några killar. Kul! Innan dess gick jag och Mathilda till ica, köpte lite gott och satt och njöt av solen. Hamnen och ekudden är bra ställen på sommarn, för det är dit alla går så man träffar alltid så många trevliga :)

Nu ska jag kolla Playa del sol.. Imorgon ska jag leta bikini! Får gå upp tidigt, för mitt busskort är hemma hos mamma.. Tove hade det sist. Ska passa på att ge henne lite kläder från senaste gången jag rensade garderoben!

Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin