10:e juni - sommarlov!♥

Idag mår man som man förtjänar.. Men kvällen igår var bra! Beachtema på Björnes! Dock var det för hela gymnasiet, så alla 93or osv va där.. de va sjukt trångt. Inget emoty 93or så, men det går inte att jämföra med när det är 18+! Då är det som det ska va!

Åkte till skolan 11.20, fick våra betyg, rätt nöjd! :) Sen var det avslutning i vadsbohallen med körsång, dans, tal mm.
Nu är jag hemma. Ska snart iväg och handla.. Ingen höjdare när man mår som jag gör nu, men måste man så måste man.. har lyckats slarva bort ännu ett par solglasögon.. Hur lyckas jag?! Hoppas jag hittar dom innan jag drar, annars blir solen jobbig i ögonen idag!

Uppdaterar senare :)
Postat av: dlc

sv: förlåt för sent svar :) nu är jag tillbaka i bloggen .. Hoppas att du fortfarande följer mig :$



- hihi jippi :) har du flyttat in än ?

2010-06-10 @ 16:39:08
URL: http://bbebot.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin