11:e juni - student och utkastning!

Godmorgon på er!

Idag är verkligen en god morgon, humöret är på topp! Dock kunde vi haft bättre väder nu när vi ska cykla runt i stan hela dagen.. men vi kan inte göra så mycket åt det ändå..
Vi är i ordning och tar oss en liten frukost innan vi beger oss mot Penny för förfest! Känns konstigt att börja förfesta innan 8 på morgonen.. haha! Men lite kul också ;)

Idag tror jag inte jag hinner med mer uppdatering, så det får bli på lördag.. Får se när jag uppdaterar.. räknar med att må piss hela dagen imorgon!
Pusss så länge!
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

grattis :D

2010-06-11 @ 16:43:25
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin