14:e juni

Kom nyss hem från mamma! Dock var hon ej hemma, hon jobbar. Men lillsyrran var där, så först åt vi tacos, sen spelade vi lite spel, pratade, kollade igenom hennes bilder från green day från när de spelade på ullevi i Göteborg, och sen åt vi grädde och jordgubbar innan jag gick hem! Fast så liten är hon inte längre min syster, men hon är minst i skaran, och jag är äldst :) Vi har en mellansyster också, hon är hemma från Stockholm nu i några veckor, men hon drog ut med en kompis, och jag förstår henne så länge sen som de va sen hon senast va i stan!


Nu sitter jag hemma, lyssnar på are we the waiting med green day. Riktigt go låt, gillar den!

Ska snart sova, är helt slut och är fortfarande lite krasslig.. Känner av en gnutta feber, ont i halsen, ända upp i näsgången, snuvig och hostar.. men det är det värt, fick det efter utkastningen och det är det bästa jag gjort i mitt liv hittills, så det är det verkligen värt! Hellre sjuk men att ha gjort det, än att va frisk och ha missat det roligaste tvåan hade att erbjuda!!!!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin