15:e juni

Hej!

Har varit hemma större delen av dagen och bara legat i sängen och kollat på desperate housewives.. Har inte mått något vidare. Varit sjuk sen utkastningen, men ignorerat det och varit ute med folk ändå.. men kände att jag behövde en dag att kurera mig så jag blir frisk helt någon gång! Steff och Mathilda kom hit under kvällen och vi har suttit både ute och inne och bara tjötat.. Ashärligt! Dom gick precis. Nu ska jag göra lite gröt, te och kolla desperate igen innan jag somnar..
Imorgon ska jag umgås med Tove! Äntligen är hon hemma! Mys! Behöver även hämta min cykel, så funderar på att ta en promenad imorgon och hämta den.. Måste löva av den, haha! Har inte gjort det sen utkastningen..

Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin