16:e juni

Hej!

Vaknade vid nio, gick och fixade nytt ppillerrecept innan jag mötte syrran på torget. Vi gick hem till mig och på vägen köpte vi gula kiwis och en honungsmelon, sen la vi oss i gräset i solen och njöt av allt det goda. Fun light tog jag med ut till oss med! Sommar säger jag bara! Låg där och tjötade lite, sen gick vi till hamnen, Tove var söt och bjöd på en glass och så satt vi där och fortsatte tjöta :) Slutade hemma hos mamma där jag åt lite kyckling och ris och så tittade vi lite på så som i himlen innan jag gick hem..
Nu ska jag plocka lite här hemma, diska osv. Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på!

Hoppas ni har solsken!

Bilder från dagen kommer snart upp!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin