17:e juni

Godmorgon!

Jag är tidigt uppe idag. Sitter just nu och dricker te och ska kolla på det nästsista avsnittet av säsong 6 av desperate housewives, innan jag springer till tvättstugan. Mina två första maskiner går just nu.
Gick upp 05.55 idag och gick ut och gick i 40 min. Härlig start på dagen! När jag kom in gjorde jag gröt samtidigt som jag plockade ihop min tvätt, sköljmedel etc.
Så fort jag är klar med tvätten ska jag ner till beachen med några tjejer och gotta mig i solen!

Uppdaterar senare! Och självklart hänger kameran med idag!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin