1:a juni

Första sommardagen! Härligt!
Godmorgon förresten. Har varit vaken sen kvart i åtta. Började dagen med att snooza i två timmar.. Från sex, hahah! Gick upp vid åtta efter att ha pratat en stund med syrran♥ i Stockholm. Miss u! Ses snart! Det har säkert gått 14 veckor sen vi sågs senast, helt sjukt!
Idag är den stora dagen kommen! Åh jag är så taggad! Det ekar i mitt rum.. Spännande som tusan detta!

Nu ska jag fixa frukost, göra mig i ordning det sista, plugga så mycket jag hinner (läs: orkar) på psykologin, sen blir det skola i några timmar. Psykologiprov - önska mig ett stort lycka till för det kan jag behöva, så lite som jag har pluggat! Uuuh.. Bådar inte gott detta, men snart är det sommarlov!

Ha en toppendag!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin