22:a juni

Hej!

Åh så typiskt mig. Skulle gått upp kl 7 i morses för att gå en promenad innan jag skulle iväg till pappa, men självklart somnar jag om i tron om att jag ställt om alarmet.. Icke sa nicke, så det var en himla tur att jag vaknade när vid halv elva! Tio i elva gick jag hemifrån efter att ha gjort mig i ordning i rekordfart, packat och städat i ordning snabbt (läs: bäddat sängen). Gick förbi Andreas jobb och hämtade mitt fritidskort, sen gick jag mot stationen. Vid två var jag nere i Göteborg. Satte mig i centralen med en kaffe från pressbyrån och den nya magnum gold. Den var helt ok, trodde dock den skulle va godare! Vid tre kom pappa och så tog vi sällskap hem.

Har fått lite lätt lunch i magen. Ikväll blir det picknick ute om vädret tillåter :) Hoppas på det!

Uppdaterar senare! Kameran är med ner, så ska försöka ta lite bilder :) Bloggen ser ju mycket roligare och mer inbjudande ut då!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin