23:e juni - dirty dancing♥

Blev ingen uppdatering idag, sorry! Och nu är det tom. nytt dygn.. Men skit samma. Sov länge, så himla skönt att ligga och dra sig, inte ha något jobb man behöver gå upp till! Kom hemifrån runt ett. Åkte en snabbis till stan, hittade lite för mitt presentkort på H&M, åt en marängswiss på mc donald's för en tia och åkte spårvagnen hem igen!

Resten av dagen har bestått av slappande framför tv:n. Såna dagar måste man ju få ha ibland! Har sett x antal filmer, däribland Dirty dancing. Åh jag älskar den filmen! Sitter och lyssnar på filmmusiken just nu!
Ska strax krypa ner. Imorgon blir det hemfärd. Väl hemma ska jag och mathilda ta oss en riktigt lång promenad, sen får vi se vad resten av dagen bjuder på!

Hoppas ni haft en bra dag, godnatt!
Postat av: AB PW

klart jag fick !

2010-06-24 @ 15:56:44
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin