25:e juni - midsommarafton

Hej!

Idag har jag inte mått på topp.. Har varit krasslig, svullen och ont i halsen och feber hade jag när jag vaknade, så ställde in kvällens planer om fest osv och istället blev det en lugn kväll hemma hos mamma där hon gjorde en sallad och så drack vi lite vitt till. Alldeles lagom när man mår som jag gjort idag! Tack mamma för en mysig kväll!
Kom precis innanför dörren hemma. Ska bara sitta vid internet en snabbis, kolla Kenzas blogg bland annat, Facebook och sen ska jag kolla klart på New moon och kanske någon harry potter om jag inte hinner somna innan dess :)

Sitter och lyssnar på dagens må-bra-låt - jag är en vampyr med markus krunegård! Gilla!

Hoppas ni har/får en bra midsommarafton!
Imorgon tänker jag må bättre för imorgon planerar jag fest :) Hoppas hoppas!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin