27:e juni

Hej på er!

Igår kväll blev en bra kväll. Jag fixade lite förfest och som deltagare på min förfest kom Alexandra, Emilia, Petra, Stefanie, Johanna, Mathilda.. mfl? Minns att Anton tittade in en sväng med :) Ja, det kan ha varit fler.. sorry om jag glömde bort någon för tillfället! Alla förgyllde i alla fall början av kvällen. Resten är en dimma, men så blir det ibland. Hade i alla fall en bra kväll! Tack alla som gjorde utgången lyckad!

Idag vaknade jag vid ett då Petra ringde och ville ha sina grejer hon hade lämnat hos mig under gårkvällen, så hon kom förbi. Sen smsade Mathilda och sa att hon låg på ekudden med stefanie, så jag gjorde mig i ordning och var nere strax innan två. Då var även Frida och Sofie där. Blev kvar till 17, sen åkte vi hem, duschade av oss snabbt och sen blev det candys för lite kvällsmat :) Mysigt att kunna sitta ute och äta! Jobbigt bara med alla måsar som ska cirkulera runt en i luften!
Efter candys gick vi till hamnen och där blev vi kvar till 22.30.. sen skulle vissa spela volleyboll, men jag var för trött så fick skjuts hem av två trevliga killar som skulle va med på volleybollen. Tackar så mycket!

Nu ska jag sova. Imorgon blir det till att sola med tjejerna igen! Måste ju jobba på brännan :) Men färg har jag, men det kan alltid bli mer!
Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin