3:e juni

Hahahha lyckat Lovisa! Jag vaknade, trodde klockan var halv elva, men det hade jag visst bara drömt.. Dock var jag medveten om att mobilen ej ringt och väckt mig, den skulle ringa vid 7.. Letade igenom hela sängen (jag sover med mobilen tätt intill mig, haha) men hittade den inte.. Börjar få panik och börjar tänka i banor som ''har jag gått i sömnen och gömt mobilen för mig själv?'', men så får jag för mig att dra ut sängen från väggen och BOOOM så trillar något ner bakom sängen - mobilen! Aaaa gött! Kl var då 8.. Inte så försenad, så jag hinner gott och väl göra mig i ordning till 9 :)
Och nu sitter jag här, klockan är snart kvart i och jag ska bara slänga i mig lite frukost så ska jag iväg och möta Emmy!

Ha en bra dag, uppdaterar senare! Ska fixa bilder på min lya nu med! Har laddat kameran under natten! :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin