5:e juni

Hej!

Åh mitt internet har hoppat i flera dagar nu.. Eller ja, så länge har jag ej bott här och haft det.. Men det känns som en lång tid i alla fall.. abstinensen som talar! Tror jag har fått bukt med det nu, det märker vi, men håll tummarna! :)

Idag är jag lite lagom seg efter gårdagen, men inte superfarligt bakis vilket är skönt! Var en grym kväll igår med trevligt folk!

Idag känner jag för en dag i solen, ta en glass i hamnen.. Har en promenad inbokad med Martina. Ska bli skönt! Älska sommarvädret! Ska passa på att njuta av solen den här helgen, för det ryktas om regn nästa vecka!!!! Bara det inte regnar på studenten, då lär studenterna bli blöta och vi utkastare lika så!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin