9:e juni

Hej på er!

Igår kväll åkte vi några tjejer hem till Veronica för lite poolbad för dom som kände för det, men det var bara tre grabbar i poolen.. Det regnade så ingen va särskilt sugen. Vi åkte senare och beställde pizza, satt och åt och hade kul åt Veronicas hundar som började skälla och yla som bara den, haha! Jättesöta! Amri och Mira :)
Några av tjejerna drog så sen var det bara Liza, Penny, Emmy, Veronica och jag kvar. Vi la oss alla i Veronicas dubbelsäng och kollade på Mamma Mia och sjöng med, både seriöst och mindre seriöst :) Sen blev det sleep over. Asmysigt!
I morses tog vi bussen till skolan, städade ur skåpen, såg klart Tristan och Isolde som vi sett på svenskan under några lektioner nu och sen var det fika med klassen innan vi slutade :) Härligt! Imorgon slutar vi tvåan och på fredag är vi utkastare (vi ska kasta ut studenterna från gymnasiet, så vi får bli störst på skolan!) Askul tradition vi har här i stan! Den har funnits rätt länge, dock vet jag ej hur många år.. Vet dock att en tjej i min klass vars pappa, när han tog studenten, fick utkastare hem till sig, så den är ganska rotad den här utkastartraditionen!

Nu har jag precis rensat vad som ska sparas av alla skolpapper och kollegieblock, och vad som ska skrotas.. Snart ska jag och Julia iväg en sväng till Skövde, sen ska jag nog sola en 20 min eller så innan vi går på flaskan ikväll! Vi måste ju fira att tvåan är slut och tagga inför utkastningen! :)

Ha en bra dag! Uppdaterar senare om jag hinner :) Men det gör jag nog!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin