Gjort en deal med tjejerna

Mathilda kom till mig vid sex. Vi hade egentligen bestämt oss för att vara nyttiga och gå en promenad, och så ville vi bara kolla hamnen lite.. det var ingen bra idé, för vår promenad och vårt nyttiga leverne alltså ;) Vi träffade Stefanie, Anja, Sofie och Frida och satte oss med dom istället. Satt där och pratade ett tag, trevligt. Sen gick vi vidare till Vallen, och då var även Malin med, och några skulle ha pizza :) Ja, inte bra alls för vårt nyttiga leverne, men otroligt skönt för den sociala biten, haha! Sen följde jag Mathilda hem och passade på att hämta mig cykel hos Penny, och hennes mamma kom ut och hjälpte mig löva av den, så nu är den naken.. Känns så fel när den inte är täckt av löv, ståltråd och ballonger.. men skönt att ha den tillbaka i alla fall! :)
Vi tjejer gjorde även en deal idag.. Att vi ska börja powerwalka varje dag i minst 30 min, och så fort vi gjort det ska vi smsa dom andra om det! Vad är haken då? Jo, gör vi inte detta dagligen blir vi inte bjudna på nästkommande fest ;) haha, och det vore ju en social död, så vi ska köra hårt!
Tycker det är så segt att börja röra på sig när man inte gjort det på ett tag, men när man väl kommer igång så är det underbart och man vill bara ut igen! Så det blir nog bara segt imorgon, och sen kommer resten av sommaren gå som en dans!

Nu ska jag kolla lite desperate housewives och dricka te innan jag somnar. Imorgon ska jag ha storstädardag.. Jippie.. Ska även träffa Anton, det lär ju bli roligare än att städa, haha :)

Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin