Hemmmmma!

Hej på er!

Kom nyss hem. Suttit hemma hos Anton med diverse människor som kommit och gått. Alla studenter firar i förväg den här veckan, då de tar studenten på fredag. Så det var många blivande studenter hemma hos Anton till och från.  I alla fall, vi kollade på ''två ägg i högklackat''. Älskar den filmen! Jag heart buskisar! Anton skratta allt han med :)
Blev även lite kortspel innan jag och Calle drog. Det är ju en dag imorgon (idag) med?! Frågan är bara hur värd den dagen kommer bli..

Imorgon ska jag hinna med mycket! Ska sola en 20minutare, gå förbi Mathilda med mitt tyg och resårband så ska hon hjälpa mig att sy, och på kvällen ska alla tjejer hem till Veronica för lite grill/pizza, bad i poolen och allmänt trevligt och chill! Hoppas på bra väder, eller som Virena säger i ''två ägg i högklackat'': hoppas vår herre släpper bra väder på oss!

Godnatt!
Postat av: anna

så härligt med alla studenter som är nu :)

2010-06-08 @ 22:32:50
URL: http://addspirit.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin