Jag fryser = skumbad och te

Kom precis upp ur ett varmt bad! Blev frusen förut då jag och Olivia var en snabbis i hamnen, det blåste så in i nordens mycket, och vinden var dessutom kall! Nu är jag lite varmare. Har precis gjort i ordning håret, så går över till att välja kvällens outfit och smink, sen är jag redo för fest! Ska bara se till att pojkarna från barndomsstaden kan pallra sig hit, så blir det extra festligt! Jonathan kommer, som jag gick lågstadiet ihop med innan jag flyttade, och så tar han med en kompis :)
Har förresten målat naglarna med ett av mina nya nagellack - det mintgröna :) Skrev att det var turkostgrönt, men mint låter bättre!

Just det, Steff ska ju hit så fort hon kan med! Blir nog bra drag ikväll!
Uppdaterar senare, om jag hinner!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin