Jönssonligan på Mallorca



Hej!

Blev en skön hemmakväll med pappa och Krister. Mysigt sånt med ibland! Efter god bulgursallad och rosé fixade pappa egengjord chokladsås och glass, sen gick dom en runda medan jag valde bland alla filmer.. Blev en bond som vi såg ihop med kaffe/te.
Nu har dom lagt sig, men jag är inte trött än. Sov mer än 10 timmar i natt, så blir uppe en stund till. Tänkte se på Jönssonligan på Mallorca. En goding! Sen blir de sängen även för min del :) Kanske träffa Matilda på stan imorn, annars åker jag ner själv! Ska kolla på ett par mysshorts eller något annat som faller mig i smaken - har ett presentkort på H&M!

Godnatt!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin