Klä cyklarna - imorgon smäller det!

Fortfarande väldigt seg.. men har fått min handling gjord i alla fall, och en rejäl powernap har jag tagit!
Julia var precis här och hämtade some stuff. Ska snart bege mig till henne och Melinda för att se gå till Penny och klä cyklarna! Fy sate va kul detta ska bli! :D
När jag handlade mat till mig själv köpte jag även muffins till mig och tjejerna imorgon. Vi kommer behöva en rejäl frukost om vi ska orka festa från 08.00 på morgonen till 00.00 på natten och längre!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin