När dag blir natt och natt blir dag

Idag har varit en riktigt bra dag! Kom precis hem från Frida! Det blev ju ekudden i förmiddags, men vi stannade inte länge då det blev dåligt väder.. Ja, sist jag uppdaterade var vi hos Frida och lagade lite mat. Efter maten åkte vi till ekudden för ett kvällsdopp, men efter några om och men så förblev alla torra och vi åkte till oxen för att handla lite mys till kvällen innan vi åkte hem till Frida igen. Spelade ''med andra ord'' och ''familjegeni''.
Malin och Sofie drog runt tolv? Och dom avlöstes av Adam, Anton och Carl och vi körde lite ''med andra ord'' ännu en gång. Guuud, jag har inte skrattat så mycket på hur länge som helst! Vi hann se mörkret komma och när jag åkte hem hade det börjat ljusna.. Det är sommar det!
Nu ska jag sova. Imorgon har jag lite jag ska göra. Ska vara duktig och göra sånt där man bara gör om man bor hemifrån, haha.
Uppdaterar senare, när jag har fått allt gjort och fått sova! För jag ska upp om mindre än tre timmar! Gah!
Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin