Nattamat och kvällscruuuusing

Hej på er!

En sen uppdate blir det nu! Kom hem för tjugo min sen kanske.. Sitter här, käkar en banan och dricker fun light :) Anton kom förbi förut med pengar till mig, sen skulle han iväg och grilla med Anton, Emilia, Adam och Victor så jag hakade på. Satt där ett tag, chillade, sen blev det en sväng till sandviken och sen körde Anton hem mig och Emilia :)
Imorgon är det utgång med dom två nötterna mfl! :D Kommer bli grymt!

Nu ska jag avsluta min nattamat, sen blir det sängen :) Imorgon börjar vi 8! Men som tur är ser vi bara på film, så behöver inte va vaken i skallen! Skönt de!
Sov så gott!
Postat av: simone

Hallåå pudding! Eller.. godmorgon? ;) Pysslas med? Här väntar en liten biltripp :)

2010-06-04 @ 10:34:07
URL: http://fattybom.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin