Samhällslektion

Sitter och diskuterar hur vi ska arrangera skolvalet i höst, innan det riktiga riksdagsvalet. Ska bli kul detta, men det är mycket jobb innan så lite segt är det just nu.. Men snart är det sommarlov! :)

I eftermiddag ska jag hem till Mathilda på studentfirande, för hon tar studenten idag! Fy vad skönt, vilket härlig känsla det måste vara! :) Längtar till min student, fast bråttom har jag inte, men jag längtar lagom :)

Nu ska jag återgå till lektionen. Uppdaterar senare!
Ikväll är det partiiiiii!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin