Sen uppdatering

Hej!

Blev en mysig eftermiddag med Stefanie i solen med melon och chips. Mums! Låg där och tjötade, sen kom Anja. Vi gick in, satte oss, gjorde inte så mycket.. Senare blev det en sväng till stan för att möta upp Harry. På onsdag är det utgång och det är beachparty, så beachtema som gäller - om man vill komma in för 50:- istället för det dubbla! Så lånade hawaiihalsband av Harry! Super! Gick vidare hem till Anton. Jag gick upp medan tjejerna gick vidare. Satt en stund på balkongen, såg en kort snutt av en film.. sen cyklade jag hem, och nu sitter jag här.
Jag har tvättat tre par shorts, duschat, ätit en sen kvällsmat och plockat i ordning på det som behövdes plockas i ordning på..
Nu blir det sängen! Känner mig så duktig som handlat, städar, diskat, går med sopor etc! Känns hur skönt som helst att bo i eget! :D
Sov gott!♥
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin