Shopping med Julia♥

Kom precis hem från solariet! Blev 20 minuter direkt när jag kom från Skövde. Skööönt! Var rätt frusen efter bussresan då jag somnade för att jag var så trött.. men blev varm i solariet :)
Jag och Julia hade en trevlig eftermiddag med snack och shopping :) Blev en vit ärmlös blus/topp till den stora studentfesten på fredag, och till den ska jag ha shorts, och så hittade jag ett fräsht sommarlinne, slappt i gammelrosa och en tunn svart kofta för sena sommarkvällar!
Just det, hittade även presenter till Petra och Penny! Dom fyllde ju år 27/5, hade fest dagen efter.. och då hade jag dåligt med pengar, men bättre sent än aldrig som man säger! :)

Nu ska jag laga lite falukorv mm, sen ska jag hoppa in i duschen, göra mig fräsh och sen ska jag iväg till Sofie! Har fått låna Julias trippeltång, tusen tack! Så den ska jag prova ikväll. Får se hur det blir på mig.. I värsta fall får jag väl duscha om håret och köra på rakt och mittbena!

Uppdaterar kanske i natt, god knows.. :)
Ha en toppenkväll!

Postat av: Patrik

Jaha, okej, men det var redigt snygg iaf!=)

2010-06-09 @ 21:33:30
URL: http://venustas.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Du får ta en bild på håret!! =)

Ska det bli kul att vara utkastare?

Kommer ihåg när jag var det, det var sjukt kul! =)

Du måste komma ihåg att fota dig som utkastare! =)

Kramar

2010-06-09 @ 22:45:21
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ja det är klart. Alltid bra med ett jobb så jag tycket absolut inte du ska tacka nej till att jobba där, pengar går ju alltid åt som sagt.. Har du något annat inplanerat i sommar då? :)



Ta hand om dig!

2010-06-10 @ 07:14:43
URL: http://slipsens.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin