Skön kväll i hamnen

Kom precis in! Åkte förbi Sofie efter hamnen och lämnade lite pengar. Nu sitter jag hemma, frusen som tusen och dricker te. Imorgon ska jag åka till pappa! Det var sjukt länge sen så ska bli skönt att ses igen! :)
Mathilda kom till mig strax innan sju, och innan dess tog jag och Olivia en promenad från hamnen mot henne, sen skildes vi åt och jag gick en rejäl omväg hem, så var ute allt som allt i 80 min och gick. Skulle egentligen tagit en promenad med Mathilda och Stefanie, men fastnade som så många gånger förr i hamnen med skönt folk. Satt där i några timmar. MMmmm sommar är härligt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med DH :) Har ju börjat om igen, fast första säsongen har jag lånat ut till Julia, men jag kan ju mitt DH så kör på andra säsongen :)

Uppdaterar imorgon! Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin