Underbara sommarväder!

Hej!

Kom precis in. Efter skolan drog vi ett gäng tjejer + görrel och danne och lirade lite volleyboll! Härligt i solen! Sanden var alldeles lagom varm, innan har den varit kall så tårna tappat känseln, och ibland kan den ju bli för varm.. men idag var den perfekt! ;) Och vädret också såklart!
Efter lite volleyboll åkte vi till hamnen för en glass och stek på bryggan! SOM VI HAR LÄNGTAT EFTER DEN UNDERBARA SOMMAREN!♥
När Petra skulle hem åkte jag förbi hos mamma, hämtade upp de sista av mina grejer, sen blev det en 20-minutare i solariet innan och åkte hem. Så, nuuuu är jag hemma. Funderar på vad jag ska göra till kvällsmat.. Falukorven lockar i kylen.. Blir nog så.
Anton tittar nog förbi om en stund :) Ska lämna lite cash här!

Hoppas ni har haft fint väder idag! Ha en fortsatt bra kväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin