Växter men inga gröna fingrar

Kom nyss in. Blev en sväng på stan. Hittade två söta nagellack, en ny mascara, plåster, växter till fönstret.. Ja det var nog allt. Nu ser det mer ombonat ut här när jag fick växterna i krukorna! Dock var krukorna för djupa och växterna för små, men det löste jag med att lägga små plastlådor som stöd i botten, så växterna kom upp en bit :) Jag är så fyndig! Nu hoppas jag att dom överlever bara.. Jag är ingen höjdare på att ta hand om blommor osv ;) Dör dessa inom en månad kör jag på plastväxter!!!

Nu ska jag chilla.. Laga lite lunch senare.. Senare ska jag träffa Steff för en glass i hamnen, ta en promenad med Martina och ikväll är det fest med mina tjejer!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin