Yr efter powernap

Har hunnit med en del av mina ärenden idag. Kom hem vid halv fem efter att ha handlat lite basic saker som mjölk, hudlotion, grädde mm. Petra hängde med mig och handlade och passade på att se min lya :) She liked it!
När Petra drog satte jag på ett dh-avsnitt och tänkte mysa med fruktsallad och grädde. Hann äta upp allt, men sen höll jag mig bara vaken i fem-tio min innan jag somnade.. Då var kl strax före fem.. När jag vaknade vid åtta fick jag panik och trodde att det var onsdag kväll och att jag hade missat en massa! hahahah! SÅ yr var jag, sen insåg jag att det bara gått tre timmar..
Åkte iväg för att sola, men solarierna var upptagna där jag solar, och jag tänker inte gå till något dyrare ställe, så sket i det och åkte hem igen.
Ska snart iväg till Anton för att hänga lite :)
Uppdaterar när jag är hemma om jag har någon intressant att säga innan jag ska sova för andra gången idag!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin