11:e mars

Hej på er! :)

Varit en helt ok dag i skolan. Lagom mycket att göra. Goda mackor i maten i alla fall!
Gick hem med Liza och Gustav. Nu sitter jag här, har precis ätit mellanmål, dricker juice, det kliar som satan på ryggen OCH JAG KOMMER INTE ÅT! Hjälp!
Funderar på film.. Ska plugga lite senare, men ska unna mig lite vila först :)
När vårsolen kommer på riktigt och all j-vla snö är borta, DÅ ska jag banne mig inte ligga inne och se film hela dagarna, men det går ju inte att vara ute och gå osv nu när det är isgata precis överallt!
Försvarar mig innan jag ens blir påhoppad med mitt filmtittande. Haha! Är väl medveten om att jag ser mycket film, men det är väl ett intresse för mig :)

Uppdaterar senare! NU - film!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin