25:e mars

Kom precis hem. Gick och tränade direkt efter skolan. Går man hem emellan blir man ju så himla seg, och kommer inte ur sängen (där jag pluggar). Det blev nästan en timma på crosstrainern och lite annat efter det! Känns sjukt skönt, speciellt nu efteråt! :)
Nu ska jag stoppa något i magen, sen ska jag duscha och resten av kvällen väntar plugg.. Är sugen på att se film.. Provet lär nog inte bli så himla svårt..
Förresten, vi fick tillbaka eng.provet idag och det gick superduper! Är så himla nöjd! Det gjorde min dag!
Imorgon är det fredag = sista dagen innan lov = fest fest fest med tjejerna! :)

Ha en bra torsdag så hörs vi imorgon!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin