2:a mars

Godmorgon!

Sovmorgon, åh vad jag älskar det! Har lyssnat på Kesha hela morgonen sen jag gick upp (07.40). Ska snart springa iväg till bussen. Är lat idag, orkar inte gå :) Men tror jag går hem i alla fall.
Funderar på att köra ett yogapass ikväll. Imorgon hade jag först planer på att gå på salsan, nytt pass där jag tränar, men jag har fått andra planer så salsan får vänta till nästa vecka :) Det kommer bli en bra tisdag och en bra onsdag!

Uppdaterar senare!

PS. Jag är besviken på våren som börjar med tonvis med snö! :(
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin