30:e mars

Hej bloggen!

Det har inte blivit mycket bloggat det senaste, men jag har bara inte orkat.. Det blev i alla fall en kanonhelg med trevligt folk! :) Dagen efter mår man som man förtjänar, men det är det värt; efter en toppenhelg! :)

Idag åkte jag ner till pappa. Sandra skulle ner till sin pojkvän, så vi åkte buss och tåg ihop :) Skönt att slippa resa ensam i flera timmar.
Blev Subway för mig och pappa då jag kom ner. Riktigt gott! Satt kvar en bra stund och bara pratade. Uppdaterade varandra..

Nu sitter jag hemma i biblioteket. Ska träffa Malin snart :) Ska bli hur mysigt som helst! Var alldeles för länge sen vi senast sågs!
På torsdag är det tänkt att Veronica ska komma ner och så ska vi shoppa lite :)

Detta kommer bli ett bra påsklov!

Uppdaterar senare!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin